5 Apr 2012

Frukt og Venner

Her kommer et litt forsinket innlegg fra Tirsdag. Da stakk jeg og noen venner på
butikken og kjøpte masse frukt og lagde fruktfat, og med resten av frukten
lagde ve smoothie. Kjempe godt. 

Vannmelon og annen god frukt! 

Jeg og hun ene hadde konkurranse, vi skulle
ha en appelsin inni munnen og prøve å sakke uten 
å grise. Morsomt, anbefales å prøve! :) 

Frukt på G! Sosialt, Sundt og Søtt! 


"Eg vil være med på bildet og" :)

Slåball forelife! Elsker våren, da er det masse slåball!
Og spesielt når det er fint vær, da kommer alle ut og joiner!
Og da blir det mange på lagene, og kjempe kjekt å spille!
Og ikke minst veldig sosialt! :) Elsker den gjengen der, + noen
som tok bilder og som ikke var tilstede. 

Litt selvdigger bilder under slåballkamp! Men det går fint
dere er så nydelige begge 2! :)

Mer slåball :) 


Jeg og R (6år) lagde et eventyr om 3 jenter som
fant noen spor som de skulle finne ut av hva var.
Så hvis du er interessert så skal du få lese vår nye bok! 

Nå sitter jeg hos Hanna beste og vi koser oss med snop, film osv :)
Kommer mer blogging seinere :)!

- Bless u!
-HannEileen 

1 comment: