5 Apr 2012

Hos Hanna

Nå chiller jeg hos Hanna! :D
Jeg har vært her siden i Onsdag.
På Onsdag var vi på påskekonferansen til Kristen Fellesskap som
holder møtene sine i Kristkirken sine lokaler på kveldsmøtet,
det var kjekt! Også etterpå så var vi i Kristen fellesskap sitt lokal og der var
det hoppeslått og sosialt! Utrolig kjekt!
Jeg elsker min setning: "Du er i voksen, før du innrømmer at du er Barnslig" :D

Og i dag så sov vi sånn evig lenge, men det var sykt digg.
Seinere var vi på tur, utrolig koselig! :D


Jeg kjøpte Smoothie og Hanna kjøpte Sjokolademelk..
Namm... :)


Meg og "Panda" :D Det søte Marsvinet til Hanna. 


<3
Panda!


Disse folka har verdens beste pita kebab.
Milano Pizzeria :D

Håper alle sammen har hatt en fin dag :D!
- God Natt!
- HannEileen 

No comments:

Post a Comment