7 Jul 2014

En liten oppdatering!


Hello!

Nå i sommer så baker jeg ikke! 
Men jeg bakte noen kaker rett før sommeren;



Eksamens kake til kusinen min! 


Lagde McStuffins kake til kusinen min som fylte 4 år og den slo skikkelig an.
Elsker å kunne gi kaker i bursdagsgaver!


Litt bedre bilde av kaken!


Overasket en jente i klassen til broren min med en minions kake når hun fylte 20 år! 



Prøvde meg på en larve av muffins, for meg ble den ikke bra!
Men den slo skikkelig an hos barna!
De elsket den og det tok ikke lang tid før den forsvant!

Oppskrifter kommer i neste innlegg!
Oppskrift på Cupcake/muffins finner du lengre nede på oppskrifter!
Ofte når jeg finner oppskrifter så glemmer jeg å skrive de ned, MEN sjokolade kaken som er brukt i McStuffinskaken den finnes også på bloggen! :)

-HanneEileen 

No comments:

Post a Comment