28 Nov 2013

Baking de 4 siste månedene!


Heihei!

Eg har nesten ikke bakt verken cupcakes, muffins eller kaker i det siste.
Også har bloggingen gått helt bort, men jeg ser at det framdeles er noen som besøker
bloggen min! Tenkte å bare legge ut litt bilder fra det siste jeg har bakt!

Her: Disse Cupcakene tok jeg opp fra frysen. Første gang jeg hadde fryst cupcakes!
Men det fungerte bra det! Pyntet de, men de ble sykt mislykket, men de var utrolig gode selv om! 


Her: Disse laget jeg bare fordi jeg hadde sykt lyst på noe godt!
Jeg bruker alltid samme oppskrift på Cupcakene mine, så hvis dere vil ha oppskrifter så finnes de lengre nede på siden. 


Her: Lagde kake til pappa sin bursdag. På kaken er det hele familien + broderen sin kjæreste og katten selvsagt! 


Her: Vi hadde et arrengment som heter "Hallovenn" 31 oktober, da bakte jeg disse! 


Her: Hadde besøk av 2 nydelige jenter fra menigheten + søsteren min og her ble resultatet vårt.
+ at de smakte helt utrolig godt! Brukte Philadelphia ost + melis til glasur! 


Her: Denne kaken laget jeg til Tentro oppstart i menigheten!

Det var litt fra mine siste prosjekter! Håper at jeg får bakt litt mer i julen da :)
Har vært ganske opptatt i det siste, så har ikke fått tid til å bake!

-HannEileen


1 comment: