1 Apr 2012

Velkommen til Oss!

Heei!
Nå blogger jeg et på innlegg på Norsk, tar så EVIG lang tid å blogge på Engelsk!
Bloggen er jo for at folka hjemme skal se hvordan jeg har det, så kanskje etterhvert eller sånn
innimellom blogger jeg på engelsk :)!
Iallefall, jeg har ikke vært så flink å blogge i det siste, har skjedd så mye, vært med familien,
venner, ja ryddet og pakket! Skal jo reise bort et år, så er så mange som vil være med meg før jeg drar! :) Koselig det, men også litt trist, at jeg reiser fra alle sammen! :(

Sånn tilbake til overskriften " Velkommen til Oss".
Jeg og naboen min vi lagde velkomst kake til de nye naboene.
De ble skikkelig glade, sykt kult, også fikk de seff et kort.
Vi har alltid lagd kake til nye naboer som flytter inn i gaten vår! :)
Eller gitt gaver og sånt for at de skal føle seg velkommen! :)
Såå, det var utrolig koselig! 


Meg og min kjære fiffi, som jeg kommer til å savne helt sykt mye når 
jeg drar <3!

Da vi skulle lage kaken, så hadde vi ikke melis så vi kunne ikke 
lage glasur, så derfor jukset vi og kjøpte det! :P

Nydeligheten min <3!


Fiffi matchet dropsene jeg ga til henne! Grønn <3!

Her er kaken vi lagde, sykt amatør kake!
Men de ble glad det er det som teller :) 


- HannEileen

No comments:

Post a Comment