1 Apr 2012

Jeg savner deg!

Det er 5 år siden du gikk bort, jeg savner deg utrolig mye!
Jeg har i det siste tenkt mye på deg, etter at jeg ble kjempe god venn
med din herlige lillesøster! <3 <3 <3
Jeg mimrer tilbake på den tiden da vi var venner, gode venner!
Vi hadde det så fint, på skolen, på leir!
Jeg husker godt da jeg ble kjent med deg, det var på en leir i 6.klasse, du gikk i 5.klasse.
Vi kom på samme rom! Jeg husker at du hadde glemt sokker hjemme, så vi måtte dra
på handlesenteret på Voss, for å kjøpe det til deg!
Jeg husker at etter møtene vi hadde vært på, så gikk vi alltid hjem i måneskinnet, og snakket.
Det var så herlig. Skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake og at du var her! Det er veldig
mange som savner deg.
Jeg husker også at vi satt gruppevis ved bordene å spiste,  vi to passet alltid på at det ikke
var rot på bordet, eller smuler! Det hendte at vi ryddet og satt med alle brødsmulene i hånden!
Vårt bord vant til slutt bordkonkurransen!
Jeg husker at siste kvelden på leiren, så var jeg og du nede ved vannet! Da fikk jeg vite det.
Du viste meg arrene du hadde, jeg viste ikke hva jeg skulle si så jeg ga deg bare en klem!
Den kvelden er en kveld jeg aldri vi glemme! Du vil alltid være i mitt hjerte.
Og på skolen da hang vi under taket, alltid vi snakket, det var deg, meg, din søster og mine
kusiner!! :) Jeg gledet meg alltid til å være med deg! Du var så omtenksom, herlig, fantastisk,
du smilte alltid, selv om du hadde det tøft!!
Året før du døde, så flyttet dere bort fra Bergen! Og det var siste gangen jeg så deg.
Fordi du gikk bort i Januar 2007. Du ble bare 13 år. 13 harde år mot sykdom, men 13 fantastiske
år med familie og gode venner! I bland faller det en tåre på mitt skinn, på din bursdag og den dagen du gikk bort!
Du hadde valgt å følge Jesus før du døde, han var din frelser, han var din konge.
Nå er du i himmelen, og der vil du alltid være! Du har det utrolig bra der du er nå,
Ikke smerte, ikke hat, ikke krig, MEN fred, kjærlighet og Jesus! :)
Jeg GLEDER meg til den dagen jeg kommer hjem til deg og himmelen, men først må jeg fullføre min tid på jorden!



Jeg er glad i deg, og jeg savner deg mye! <3

- HannEileen 




1 comment: