27 Apr 2012

Spørsmålsrunde

Hvor skal du? 
Jeg skal til Birmingham,England!
Hvor i Birmingham skal du? 
Solihull,Dorrige!
Hva skal du jobbe som? 
Jeg skal jobbe som Aupair!
Hvilke oppgaver har du som Aupair? 
Jeg skal passe ungene til de jeg jobber hos, hente og levere de på skolen.
Lage mat til dem, vaske hus og gjøre ærend. Jeg skal også passe den 
minste noen dager i uken, og innimellom barnevakt.
Jeg blir som en søster for dem! :)
Hvor mange barn har denne familien og hvor gammal er de? 
De har 3 gutter og de er 8,6 og 1 år :)
Når reiser du?
Jeg reiser den 28. August :)
Når kommer du hjem? 
Jeg kommer hjem i August 2013 en gang :)
Rekker du Pitstop i 2013? 
Jeg vet ikke :)
Skal du på Awake leiren i 2013? Den i vinterferien? 
Nei, jeg skal ikke på den :) Skal på en leir her nede om jeg
får fri :)
Når er neste gang vi får se det etter at du har reist? Jeg kommer hjem til jul, og kanskje en helg mellom jul og 
sommeren, eller hjem til kusinen min sin konfirmasjon.
Hvilke menighet/Kirke skal du gå i der nede? Jeg skal gå i en menighet/Kirke som heter St Phillips
and St james church in Dorrige, England!
Kjenner du noen i den kirken? 
Jeg kjenner den familien jeg skal bo hos.
Også er det noen som har hørt at jeg skal begynne i den
kirken som har lagt meg til som venn på facebook, så 
snakker litt med dem da :)
Hvem 15 personer kommer du til å savne mest når du drar? Mamma, Pappa, Kristian, Stine, Helene, Mormor og Morfar
Anne, Ingrid Camilla, Tante Liven, Onkel Olav, Gustav,
Tante Tini, Onkel Arne, Ole Martin og Serina :) Spesielt dem :)
Kommer du til å savne Awake? 
Ja, det tror jeg :) 
Kommer du til å savne meg?? 
Ja, kjære FRIDA jeg kommer til å savne deg veldig mye ! <3
Gleder du deg til å reise?
Ja, men gruer meg også! :)

Har dere flere spørsmål, så bare spør på facebook eller på bloggen her.
Så skal jeg prøve å svare :)!

-Blessings!
-HannEileen

No comments:

Post a Comment