26 Apr 2012

Mandag - I dag :)

Heisann!
Nå er jeg tilbake i virkeligheten!
Så nå er det litt bloggings fra Mandag til i dag!

Mandag^^:
Jeg sov hos kusinen min fra Søndag til Mandag.
Utrolig koselig :)
Mandag morgen tok vi bussen sammen til skolen/jobb for meg.
Etter jobb gikk jeg hjem og sov, var utrolig sliten.. :)
Seinere på dagen så var jeg ute å spilte kort og spiste kvelds med naboene mine.
Har dessverre ingen bilder fra det da!

Tirsdag:
I dag var jeg sliten, og slappet av.
Var med venner og Familie.
Og tok bilder med lillesøster, som er lengre nede på bloggen.

Onsdag:
I dag var jeg syk. Får sånne rare anfall på natten, som gjør 
at jeg er skikkelig dårlig dagen etter på sånn at jeg må slappe av.
Denne gangen slo jeg armen inn i veggen uten å vite det, men hånden er 
bedre nå da.
Til middag i dag hadde vi pølse og potetstapp og erter, bildene ser du under her...
Hahahha, har en tidig pappa.. Han sa til meg at det var bra jeg har lært noe av han, også
ser du på maten min :) eheheheheheheh, hahahahhahaha xD

Helene sin mat! 
Pappa sin mat.
 
og MIN MAT! 

I dag var også Netskar og ordnet i hagen vår :)
Kult, jeg og Helene satt og så på nesten hele tiden.. Hahahha 

På kvelden så var eg og Frida ute på tur med naboen sin hund.
Også spiste vi kvelds sammen ute :) Utrolig koselig :) 


Torsdag:
I dag har jeg vært hos tannlegen, har rotfylt uten bedøvelse,
det gjorde helt HEFTIG vondt... Sånn seriøst, og nå strever jeg med
å tygge på den ene siden.. Hahahahhahaha! Men jaja, sånn går det når
man ikke skal ha bedøvelse... Men sorry da, er redd for sprøytene...
Kan ikke noe for det... hahahah!
I kveld har jeg vært å sett på "Noas Ark". Musikalen til Barneskolen.
Den var veldig bra, skal si vi har flinke unger som går på BKG! 


Håper dere har hatt en fin uke så langt :)
Og igjen, jeg bryr meg ikke om mine skrivefeil! :)
- Bless!
- HannEileen 






No comments:

Post a Comment