12 Nov 2011

VERY Important Stuff

Hver morgen da jeg står opp så sier jeg dette til meg selv, jeg har det hengene på en plakat med et bilde av meg selv på. Og jeg anbefaler alle å gjøre det samme! :) Det var en venn som sa dette til meg en gang, og det har hjulpet meg veldig med selvbilde i iallefall :) RÅTT! OG det kuleste er at det funker! :) Jeg pleide å stå  i speilet også om morgningen å si til meg selv: SÅ VAKKER DU ER, HANNE :)! Også nå så gjør jeg det bare automatisk uten å tenke meg om, og btw så DIGGER jeg mine øyne :D Her er det jeg har på plakat: 

- Jeg er VIKTIG. (Du er utrolig viktig for venner, familie og andre som står rundt deg, i promise you)
- Jeg er BETYDNINGSFULL. ( Du betyr så utrolig mye, jeg lover deg at dine venner/familie/andre kan sette ord på dette)
- Jeg er ELSKET (YEAH, du er elsket av alle som er glad i deg, Du er elsket av GUD OGSÅ, husk det alltid)
- Jeg har STOR VERDI. (YEAH, ingen ville noen gang solgt deg for 1 milliard kroner, du er så mye mer verd en DET, livet er verd å leve :D )
- Jeg er VAKKER. ( Du er nydelig, Gud skapte alle vakker, nydelig, fine akkurat som DU er <3 ) 
- Jeg er GUDS BARN ( Du er Guds barn :D )
- Jeg er en PRINSESSE. (PRINS om du er GUTT dA) <3 ( I Guds rike er du en prinsesse/Prins og i Gud er du det <3 )
- HANNE EILEEN er alt jeg har sagt nå! :) (Bare at du må seff bruke ditt navn)! 


- BLESS U! 

No comments:

Post a Comment