30 Nov 2011

Første søndag i advent!


På søndag var første søndag i Advent. 
Nå går vi inn i en ventetid der vi venter på at vår Frelser Jesus ble født,

og så på juleaften feire at han ble født. 
Snart er det jul, og jeg gleder meg utrolig til jul! 
For meg handler julen om å glede andre, og det får jeg gjort ved at jeg får

gitt noe til mine venner, noe som kan glede dem! :) 

Tenn lys!
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det. 


På søndag var jeg i kirken. Da sang vi noen julesanger. 
Også var det to søte små jenter som sang tenn lys sangen også 

tente de lys. 
Etter på kom alle ungene som går på søndagsskolen opp på senen med levende lys i hånden!
Også var det en jente som sa noen ord! Utrolig koselig! 
Også siden at vi går inn i en vente tid, så hadde vi også nattverd! :)! 


(Bare fant et random bilde på google, skal legge ut bilde av våre lys seinere)
- BLESS!
- HannEileen


No comments:

Post a Comment