21 Oct 2011

Like an Avalanche - Som et snøskredd

Jeg skal faktisk blogge på Norsk for engangs skyld. Jeg vet at det ikke skjer så veldig ofte. Men denne gangen skal jeg det. Jeg skal skrive en tekst, den teksten er til en av mine favoritt sanger. Jeg har mange favoritt sanger, men denne er AWESOME! I parentes vil det stå litt om hva det verset handlet om :) Kos deg! Og Linken finner du helt nederst. 

Beautiful God, Laying your majesty aside.
You reached out in love to show me life.
Lifted from darkness into light, Oh

(Nydelige Gud, som nådde ut med din kjærlighet, for å vise meg livet. Løftet fra mørket til lys) 

King for a slave, trading your righteousness for shame.
Despite all my pride and follish ways.
Caught in your infinite embrace, Oh 

(Kongen for slaver, handle din rettferdighet for skam, fanget i din uendelige omfavnelse) 

And i find myself her on my knees again
Caught up in grace like avalanche.
Nothing compares to this love, love, love.
Burning in my heart. 

(Og jeg finner meg her på mine knær. Fanget opp i nåde som et skred. Ingenting kan sammenlignes med denne kjærlighet, det brenner i mitt hjerte) 

Saviour and friend, breathing your life into my heart.
Your word is the lamp unto my path.
Forever im humbled by your love, Oh 

(Frelser og venn, ditt liv i mitt hjerte. Ditt ord er en lykt for min vei. Alltid er jeg ydmyket av din kjærlighet)

Take my life, take all that I am, with all that I am I will love you.
Take mye heart, take all that I have, Jesus how I adore you. 

(Ta mitt liv, ta alt jeg er, med alt det vil jeg elske deg. Ta mitt hjerte, ta ALT jeg er, Jesus hvordan jeg elsker deg)



Det ble litt mye tekst denne gangen, men håper du leser det! Og jeg håper at denne sangen kan ha noen betydning for deg, slik den hadde for meg!

Bless u!
True, so true! I love you Jesus!


No comments:

Post a Comment