22 Oct 2011

Hjerteslag

Jeg har gått å nynnet på denne i hele uken og i alle fall etter at vi sang den på møte i går! Jeg digger denne sangen! :) Teksten er bare så utrolig bra, det er sånn jeg vil leve! Fortelle andre mennesker som ikke er kristne, om Jesus slik at de har en billett til himmelen også! :D! Gjør det du også! Fortell andre mennesker om Jesus, slik at mennesker med knuste hjerteslag kan få se JESUS!

Gud vekk opp mitt indre
Så jeg kan lære og tenke som deg.
Gud åpne opp mine øyne,
Så jeg kan se hvem som trenger,
Deg gjennom meg.

Jeg vil gå dit du går
Hvor enn du kaller
Hjelp meg å følge
Jeg vil se de du ser
Hver knuste hjerteslag

Gud løs fri mine hender
Så de kan gjøre det de var skapt til
Gud vis meg min vilje
For dit du går vil jeg også gå.

I styrke og svakhet
Min tilflukt er
Min tilflukt er i deg.


Jeg vil gå dit du går
Hvor enn du kaller
Hjelp meg å følge
Jeg vil se de du ser
Hver knuste hjerteslag
Kan finne håp i deg!






Bless u! 

No comments:

Post a Comment