26 Apr 2012

Påske + litt mer :)


Heisann alle sammen!
Her kommer de etterlengtete bildene fra Påsken og litt mer..
Noen av bildene kom ut i påsken... Jeg vet jeg ikke har vært så aktiv på blogging i det siste...
Fordi jeg har vært mye syk også har jeg vært mye opptatt med venner og familie.
Det er mye som skjer nå framover siden jeg reiser i August.
Btw, flyet til Birmingham er bestilt, så jeg har kommet litt nærmere avreise...
Gruer meg skikkelig, men tror det blir utrolig bra...
Har fått god kontakt med mange ungdommer fra den Kirken min der nede... :)
Skal skrive litt mer om det seinere på bloggen i dag, om jeg rekker et innlegg til :)
Nå kan du kose deg med bilder fra min påske.. :) 

Fetteren og kusinen min hadde laget sånn utrolig god "Oreokake" :)
Den smakte himmelsk :) 


Her er min herlige kusine.. Kommer til å savne hun utrolig mye når jeg reiser altså <3


"Ticket to ride" Utrolig koselig spill :) 


Kvelds med fantastiske venner fra gaten min :)
Dette var en kveld der Maria, Hanna, Elisabeth og Jeg koste oss 
kjempe mye med god kakao og varme rundstykker.. :)
Og ikke minst kortspill, og bilder... fett :D 


Kvelds nr to.. Den hadde vi ute... :)
UTrolig koselig, her var litt flere venner med.. Ikke alle
som hopper inn i kameraet når det kommer fram... :)
Men det var utrolig koselig :D


Flotte Maren og Fine Cathrine :D


Meg og Søsteren min <3


Litt feil rekkefølge på bildene, men gidd ikke ordne på de..
Her er fra Awake i påsken.. Langfredag, da vi hadde film.
BTW: HANNAH du er nydelig <3 


Folka på langfredagen :)


Kule gutter :)


Hanna :)


Lunsj på terrassen med Maren, Helene og Maria...
God smoothie, solrik og boller..
Med spisepinner :D Vi begynner å bli god til det nå :) 


Herlige jenter... :D 


Og selvfølgelig et selvdigger bilde :) 


Awake når vi hadde besøk av Marianne Skjelbred :)
Vi fikk male og hun snakket om hvordan Gud har hjulpet hun gjennom
å bli maler :)
Dette bildet har Anette malt, syntes det var nydelig jeg :) 


Dette har eg malt, eg ble ikke litt fornøyd en gang -.-
Men de ordene har i det siste betydd utrolig mye for meg .. <3


Meg og Maria sitt bilde :)
Syntes det ble tøft jeg :D


Verdens beste dessert,
Krem, Jordbær og Pikekyss :D


På Pizza resturante med Frida :D UTrolig koselig :)
Og pizzaen var god, og folka som jobber der var kule :D


ehe... :)

Håper dere koste dere med å lese dette :)
PS: JEg driter i mine fantastiske skrivefeil som dere sikkert finner :)
- Bless u!
- HannEileen 


No comments:

Post a Comment