12 Mar 2012

Awake leir 2012! :D

Den 28 Februar dro 100 flotte ungdommer og voksne til Dyrkoldbotn på vinterleir!
Vi hadde 6 fantastiske, flotte dager sammen med:
Sosialt, lek, Aktiviteter, God mat, Møter, Lovsang og JESUS!
Det var utrolig bra lovsang på møtene og ikke minst bra taler!
På Torsdag og Lørdag hadde vi workshop der vi hadde forskjellige temaer folk
talte om, og da var jeg på den gruppen som snakket om Endetiden! Utrolig spennende.
På fredagen var det skitrekk for de som ville det!
Også hadde vi den akebakken vår da som er 1,5 km lang, også ble vi kjørt opp igjen! :)
AWESOME leir, anbefales :)! Hold av vinterferien neste år til leir! :D

Noen bilder fra leiren:
(Jeg fikk ikke tatt noen bilder selv, så jeg låner en venn sine) 


På skitur, og vi fant en super duper kul akebakke! Det var
Klink is, så vi trengte ikke akebrett! Men det var sykt stress å gå opp
Vi sank utrolig langt ned i snøen... men verdt det :)


Meg og Jeanett <3!


Den super kule akebakken, meg og alle KIDSA akte! 


På lørdagen hadde vi sånn at alle gruppene skulle lage
En bibel historie fra bibelen av
Natur matiriell, og her er det en gruppe som har om
David og Goliat! 



Noas ark! Fett! Kult!



Skitur! Nydelig vær! Takk Gud!

Underholdingskvelden! Et typisk gutterom på morningen!


Bibel historie framføringer! 


Nydelig vær!

Hold av denne ferien, og bli med på leir neste år!
Anbefales, ikke bare fordi at det sosiale er så gøy, men fordi at
JESUS er med oss!
- Bless u!
- HannEileen

No comments:

Post a Comment