23 Oct 2011

21 - 23 Oktober!

Fredag: 
Da var det Jesusfesten11 i KF! (Kristen Fellesskap).
Det var utrolig bra, Lovsang og Tale og sosialt etter på! :)
Dette ble arrangert sammen med alle menighetene i Bergen sine
ungdommer! :) Så det var utrolig mange ungdommer der! Og utrolig
kjekt at alle de kristne ungdommene i Bergen kan komme sammen for Gud
i blant :)







Lørdag: 
Da var jeg på InsideOut høstkonferansen til Credokirken.
Der Magnus Persson talte og vi hadde også besøk av Trine og Adrian
fra Agepekirka i Ålesund. De har nettopp kommet ut med CD så de
sang et par sanger derfra da :) Eller så talte Magnus Persson! :D
Utrolig bra tale for å si det sånn :D Og lovsangen var utrolig bra! :)
Her er noen bilder fra kvelden!


 Det var flere folk en vi fikk med på bilde altså! :) Var utrolig
mange der! :D


 Måtte bare ta bilde av pynten de hadde på scenen :) Den var cool!

 Dette er utrolig nice!!
B  - Basic
I - Instruction
B - Before
L - Leaving
E - Earth

Love that!! <3
And it is true too!






Magnus talte som du ser på BILDET under her :)
(Jeg forsto ikke alt av talen,eller nesten ikke noe, haha,
Siden han snakker svensk og utrolig fort liksom :P Jeg og
Sharon altså, men det var noen som fortalte det etter på da)


















ALVESKO!! Disse to bildene her har nesten en likhet!! haha! Jeg lo heftig når jeg så skoene hans!
De var nesten helt like som Alvesko, manglet bare bjellen liksom:P Jaja, kult uansett
da! :)

Søndag: 
I dag var det siste møte av InsideOut høstkonferansen.
Det var utrolig bra lovsang. I dag hadde de fra menigheten + ungdommene litt lovsang.
Også hadde Trine og Adrian litt sanger:) Knall bra altså :)!
Jeg fikk ikke vært på talen i dag, pga jeg opp på Søndagsskolen 0-2 år!
Vi hadde det kjekt, vi hadde 2 unger faktisk! Så vi satt bare å snakket! :)
Men den lovsangen i 1 time var sykt verd å gå på møte!
Og jeg anbefaler ungdommer og gå på søndags møter. Selv om de kanskje begynner
midt på natten for deg! Så er det så utrolig verdt det!
Det er ikke alltid du får noe ut av talen som ungdoms pastoren eller den som taler har på fredager,
men så kan det være at på søndager så får du noe ut av det :)!! Så det anbefales sterkt!
Også det å komme sammen mange generasjoner for å prise den samme Far!! :)















I kveld har vi hatt besøk av Bestefar og Bestemor og Mormor og Morfar! Koselig! :)
Men jeg orket ikke sitte der i hele kveld da, fordi at min kjære visdoms tann som jeg virkelig
ikke liker er på vei opp :(! Og det gjør vondt!!

Jeg håper dere har hatt en super helg, det har i alle fall jeg :D

Bless u!! :D
BTW GUD DIGGER DEG!

No comments:

Post a Comment